La corta historia de este bergantín brasileño se desarrolla en el Atlántico, a uno y otro lado de este océano, entre tres continentes: América, África y finalmente Europa, lo que comenzó siendo un motín destinado a convertir a estos hombres de mar tan variopintos en un grupo ácrata y marginal dispuesto a ejercer el crimen en todas sus consecuencias 688,a poco de iniciarse degeneró en una sinrazón e inició el destino trágico de este bergantín brasileño que acabaría sus días encallado en las playas de Cádiz-España en 1830 los tripulantes acusados de piratería y otros delitos . Fueron juzgados y ahorcados los días 11 y 12 de enero de 1830. (pag 416-417).
Entre otras peripecias de este bergantín brasileño, se sabe que partió de Río de Janeiro el 22 de noviembre de 1827 rumbo hacia las costas de África Occidental700,era un bajel de la marina de guerra ,estaba tripulado por 40 hombres entre portugueses, españoles y franceses y estaba dedicado a la trata de esclavos .Al mando iba el capitán de fragata de la marina imperial brasileña Pedro Mariz de Sousa Sarmiento703.Fondeó en el cabo de San Pablo, costa de Mina el 3 de enero de 1828.La intención era embarcar unos 800 negros fantis y ashantis para el capitalista que fletaba la expedición José Botelho de Sequeira Mattos Araujo.(pag 420).
Entre otras peripecias de este bergantín brasileño, se sabe que partió de Río de Janeiro el 22 de noviembre de 1827 rumbo hacia las costas de África Occidental700,era un bajel de la marina de guerra ,estaba tripulado por 40 hombres entre portugueses, españoles y franceses y estaba dedicado a la trata de esclavos .Al mando iba el capitán de fragata de la marina imperial brasileña Pedro Mariz de Sousa Sarmiento703.Fondeó en el cabo de San Pablo, costa de Mina el 3 de enero de 1828.La intención era embarcar unos 800 negros fantis y ashantis para el capitalista que fletaba la expedición José Botelho de Sequeira Mattos Araujo.(pag 420).
O Defensor de Pedro:
O Defensor de Pedro era un bergantín escravista, de bandeira brasileira, de principios do século XIX.
Con base en Río de Xaneiro, levaba o nome en referencia a Pedro I, o primeiro rei de Brasil, e pertencía á Armada brasileira. Logo foi vendido a mans privadas, que o dedicaron ao tráfico de escravos entre Sudamérica e África. A finais de novembro de 1827 produciuse a bordo d'O defensor de Pedro' un motín, liderado polo galego Benito Soto, que se fixo co mando da nave. Unhas fontes din que o capitán foi asasinado e outras que o ceibaron nas costas de Guinea. A partir dese momento, o barco mudou o seu nome polo de A Burla Negra.
O Defensor de Pedro era un bergantín escravista, de bandeira brasileira, de principios do século XIX.
Con base en Río de Xaneiro, levaba o nome en referencia a Pedro I, o primeiro rei de Brasil, e pertencía á Armada brasileira. Logo foi vendido a mans privadas, que o dedicaron ao tráfico de escravos entre Sudamérica e África. A finais de novembro de 1827 produciuse a bordo d'O defensor de Pedro' un motín, liderado polo galego Benito Soto, que se fixo co mando da nave. Unhas fontes din que o capitán foi asasinado e outras que o ceibaron nas costas de Guinea. A partir dese momento, o barco mudou o seu nome polo de A Burla Negra.
NOTA:Pudiera ser el Padre del Capitan del "Defensor de Pedro":
Sarmento (Pedro Mariz de Sousa).
n. ca. 1742 / 1745. f. 25 de Março de 1822
Almirante.
Nasceu entre os anos de 1742 e 1745; e faleceu a 25 de Março de 1822. No ano de 1792 era chefe de divisão quando o governo resolveu enviar ao Rossilhão uma divisão auxiliar para socorrer a Espanha contra as forças da República francesa. Sousa Sarmento foi encarregado de comandar a esquadrilha composta das naus, Medusa, S. Sebastião, Bom Sucesso e da fragata Vénus, que saiu do Tejo a 20 de Setembro de 1793 escoltando um comboio de 14 navios de transporte que levava a divisão portuguesa. Foi triste a viagem. Ventos ponteiros, tempestade, doenças a bordo a fizeram prolongada e fatigante. Saídos de Portugal a 20 de Setembro só a 9 de Novembro desembarcaram os nossos soldados em Rosas, na Catalunha. Sousa Sarmento não continuou a exercer comandos importantes.
Em 1789 imprimiu um livre intitulado: Preceitos de construcção de navios e de sua mastreação e nomenclatura dos termos techniços de mastreação e diccionario d'elles em francez.
Sarmento (Pedro Mariz de Sousa).
n. ca. 1742 / 1745. f. 25 de Março de 1822
Almirante.
Nasceu entre os anos de 1742 e 1745; e faleceu a 25 de Março de 1822. No ano de 1792 era chefe de divisão quando o governo resolveu enviar ao Rossilhão uma divisão auxiliar para socorrer a Espanha contra as forças da República francesa. Sousa Sarmento foi encarregado de comandar a esquadrilha composta das naus, Medusa, S. Sebastião, Bom Sucesso e da fragata Vénus, que saiu do Tejo a 20 de Setembro de 1793 escoltando um comboio de 14 navios de transporte que levava a divisão portuguesa. Foi triste a viagem. Ventos ponteiros, tempestade, doenças a bordo a fizeram prolongada e fatigante. Saídos de Portugal a 20 de Setembro só a 9 de Novembro desembarcaram os nossos soldados em Rosas, na Catalunha. Sousa Sarmento não continuou a exercer comandos importantes.
Em 1789 imprimiu um livre intitulado: Preceitos de construcção de navios e de sua mastreação e nomenclatura dos termos techniços de mastreação e diccionario d'elles em francez.
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